Vragen, opmerkingen, suggesties ?

View previous topic View next topic Go down

Vragen, opmerkingen, suggesties ?

Post by KimDegryse on Tue Oct 18, 2016 6:42 pm

Hallo boekenwurmpjes! Very Happy

Als jullie vragen hebben over wat je nu precies moet doen, hoe je het forum moet gebruiken, over één van de boeken of over nog iets anders dat verband houdt met KJV, dan mogen jullie die hier dus altijd stellen  Smile  En als het dringend is kan je ook altijd een mailtje sturen naar mij op degryse@telenet.be .

Je kiest dus zelf wanneer je welk boek zal lezen en wat je precies op het forum post daarover. Je kan bijvoorbeeld je eigen mening over het boek posten of een fragment uit je leesdagboek. Er staan ook heel wat opdrachten en vragen op het forum over de boeken die jullie mogen gebruiken maar dit is niet verplicht, je kiest zelf welke opdrachten je doet.

Zorg er dus ook voor dat je alle boeken gelezen hebt tegen onze laatste bijéénkomst op 26/03 Exclamation

groetjes

Kim

Last edited by KimDegryse on Sun Feb 12, 2017 2:55 am; edited 2 times in total

KimDegryse

View user profile

Back to top Go down

Re: Vragen, opmerkingen, suggesties ?

Post by KimDegryse on Sun Nov 27, 2016 7:28 pm

Hieronder zou ik graag nogmaals een warme oproep doen om EEN REACTIE TE POSTEN OP HET FORUM, waarvoor dank! Very Happy

Er zijn reeds over 3 boeken bergen vragen en opdrachten voorzien waaruit jullie kunnen kiezen, en ook over de andere boeken kunnen jullie reacties posten op basis van de vraagjes die erbij staan. Of jullie kunnen ook gewoon jullie eigen mening of een interessant fragment uit jullie leesdagboek posten.

Ik doe dit dus ook in mijn vrije tijd trouwens, net als jullie. Ik begrijp het volkomen dat jullie nog andere dingen te doen hebben, maar is het mogelijk om - net als ik - toch even de tijd te nemen om een reactie op dit forum te posten? Bedankt! Smile

groetjes

Kim

KimDegryse

View user profile

Back to top Go down

Post by KimDegryse on Mon Feb 13, 2017 8:34 pm

Aangezien een paar mensen mij hebben laten weten dat het niet lukt om te antwoorden op het forum, raad ik iedereen aan om anders notities te nemen en/of vraagjes op te lossen in jullie leesdagboek, dan kunnen we dat tijdens onze laatste bijéénkomst op 26/03 nog even bespreken Wink

KimDegryse

View user profile

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top